English
035-36290348-9
Info@fky.ir
جستجو...

آبشناسی

اعضاء تیم آبشناسی با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و بکارگیری نرم افزارهای روز دنیا در زمینه آبشناسی قادر به انجام هر گونه عملیات در سراسر ایران می باشند. برخی از خدمات این تیم به شرح زیر می باشد:

ژئوشیمی

هزار، از مشاوره اساتید بزرگی چون دکتر علی اصغر حسنی پاک در طراحی شبکه نمونه برداری، نحوه نمونه برداری و ... بهره می برد. در حال حاضر تیم ژئوشیمی این شرکت به عنوان مشاور سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور مشغول تهیه برگ های ژئوشیمی 000 25: 1 دلیجان III و اراک II و برگه 000 100 : 1 چاهک می باشد.

ژئوفیزیک

با توجه به هزینه بالای عملیات اکتشاف معادن، معمولاً در اولین مراحل اکتشافی و پیش از شروع عملیات حفاری، از عملیات ژئوفیزیک به منظور تعیین وضعیت اولیه توده معدنی و بررسی های اولیه فنی و اقتصادی و در نهایت تعیین محل های حفاری استفاده می شود.

دورسنجی

اکتشاف موفق کانسارها نیاز به ابزارها و روش های متعدد دارد. نقشه های زمین‌شناسی، ژئوشیمی، ‌ژئوفیزیک، دورسنجی و ... بخش مهمی از اطلاعات مورد نیاز را فراهم می‌سازند.

زمین شناسی

واحد زمین شناسی و اکتشاف شرکت مهندسی معدن دی یزد قادر است تمامی مراحل اکتشاف مواد معدنی از مرحله پی جویی تا اکتشافات تکمیلی را انجام داده و نقشه های زمین شناسی را براساس مطالعات صحرائی، حفر ترانشه، نمونه گیری از کانسار و گمانه های اکتشافی، ارائه دهد.

تیم نقشه برداری

یکی از واحدهای تخصصی این شرکت واحد نقشه برداری می باشد که با در اختیار داشتن تیمهای مجرب و متخصص با به کارگیری جدیدترین تجهیزات نقشه برداری پروژه های زیادی را در این زمینه به انجام رسانده است.

تیم طراحی

واحد طراحی معدن این شرکت با استفاده از جدیدترین نرم افزارها و با استفاده از دانش فنی و تجربه کارشناسان مربوطه قادر است خدمات مختلف طراحی معادن را با اعمال پارامترهای اقتصادی به انجام برساند.

کنترل کیفی

عیار ماده معدنی و کانی های مزاحم همراه آن در خوراکی که برای کارخانه های فرآوری فرستاده میشود حتماً باید در حد مشخص و ثابتی باشد که در صورت رعایت نکردن این استانداردها از قیمت ماده معدنی کاسته می شود.

نظارت

وظیفه این قسمت نظارت بر پیشرفت فیزیکی طرح های صنعتی و معدنی با استفاده از نرم افزار بین المللی پریماورا (Primavera ) می باشد. سیستمی که در مورد نظارت بر پیشرفت فیزیکی طرحها اعمال می گردد از سه بخش برنامه ریزی، اجرایی و ارزش یابی و کنترل تشکیل شده است.

مطالعات امکان سنجی

کارشناسان شرکت در این بخش با بررسی وضعیت بازار، تکنولوژی تولید، روند قیمتها و انجام محاسبات اقتصادی و مالی با بهره گیری از نرم افزارهای روز دنیا نظیر نرم افزار ComfarIII شرایط پروژه ها را آنالیز نموده و در صورتی که طرح از نقطه نظر بازار، فنی، مالی، اقتصادی و اجتماعی دارای توجیه باشد گزارش توجیهی جهت استفاده سرمایه گذار و بانک ارائه خواهد گردید.

1 2 صفحه:

آدرس : یزد، خیابان کاشانی، کوچه دیهیمی، پلاک 4

کدپستی : 8916785493

تلفن : 035-36290348-9

فکس : 035-36234144